Resultats de la cerca frase exacta: 65

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. poder adquisitiu
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Capacitat d'una persona per a comprar béns i serveis amb una quantitat determinada de diners. [...]
2. poder adquisitiu
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Capacitat d'una persona per a comprar béns i serveis amb una quantitat determinada de diners. [...]
3. poder adquisitiu
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Capacitat d'una persona o d'una empresa per a la compra de béns i serveis amb una determinada quantitat de diner. [...]
4. poder compensador
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Reacció espontània que les empreses no oligopolístiques o diversos grups, com ara consumidors o sindicats, fan per contrarestar els efectes de l'actuació d'aquells grups o empreses que controlen el mercat. [...]
5. estàndard de poder adquisitiu
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Unitat monetària artificial comuna de referència que s'utiitza a la Unió Europea per a expressar el volum dels totals agregats econòmics i que permet establir comparacions internacionals eliminant les diferències entre els nivells de preus dels diferents països. [...]
6. paritat de poder adquisitiu
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conversió d'una moneda en termes d'una altra per a reflectir la diferència de capacitat adquisitiva real existent entre totes dues. [...]
7. contacte
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Client potencial d'una empresa de qui es té algun tipus de dada per a poder establir-hi comunicació, generalment perquè ha mostrat interès pels seus productes o serveis. [...]
8. marxandatge
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de tècniques i accions dutes a terme en el punt de venda amb l'objectiu d'augmentar el poder d'atracció dels productes exposats i estimular-ne la venda. [...]
9. dúmping
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Venda de productes al mercat exterior a preus més baixos que els del mercat interior, per a poder fer front als competidors o per a descarregar l'excés d'existències. [...]
10. traçabilitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Propietat d'un producte que garanteix la possibilitat de reconstruir-ne l'historial, a fi de poder localitzar ràpidament l'origen dels problemes que puguin sorgir durant l'elaboració, la distribució o l'ús i evitar-los en el futur. [...]
Pàgines  1 / 7 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  Següent >>